Beste antwoord door lieshans
Bekijk origineelExtra e-mailadressen aanmaken
Wij hebben 1 hoofd-mailadres met daaronder twee extra mailadressen. Op verschillende PC's (Apple) zijn de afzonderlijke (extra) mailadressen ingesteld bij de mailvoorkeuren, maar toch ontvangt elke computer ALLE mail van ALLE mailadressen. Hoe verhelp je dit?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/e-mailaccount-of-adres-aanmaken-of-opheffen.htm
Hi @lieshans , welkom hier. Dan is de kans groot dat je onder dat e-mailadres 2 aliassen hebt staan. Dat betekent dat alle e-mails op 1 en dezelfde mailbox binnenkomt. Dit is op te lossen door een extra e-mailbox aan te maken, en dan 1 van de aliassen te laten verplaatsen (door ons/mij). Als je wil dat ik een kijkje neem vul dan je gegevens in, in je profiel, en geef hier een seintje als dat is gebeurd.
Bedankt Inmiddels werkt alles weer na veel geploeter en overleg.
Groet!
Groet!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.