Beantwoord

Extra email adres aanmaken

  • 5 October 2021
  • 5 reacties
  • 923 keer bekeken

Ik heb een kpn emailadres wat ik voor me zelf gebruik , nu ga ik de administratie voor mijn schoonmoeder doen 

Zou het fijn vinden dat ik voor haar een ander emailadres kan gebruiken zodat onze zaken gescheiden blijven.

Ik het mogelijk om nog een kpn emailadres aan te maken zodat ik via dit emailadres  e mails voor haar kan versturen en ontvangen via kpn 

icon

Beste antwoord door Noordzee 5 October 2021, 17:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Corsalientje ,

Ja, dat is mogelijk. Je hebt de mogelijkheid om zes e-mailboxen (accounts) aan te maken. Dat kun je doen in Mijn KPN. Per e-mailaccount kun je een reeks e-mailadressen gebruiken. 
 

Zo hebben wij hier thuis twee accounts. Mijn vrouw gebruikt haar account op haar apparatuur en ik de mijne op mijn apparatuur. Volledig los van elkaar, maar wel onder hetzelfde abonnement. 
 

In theorie kun je ook meerdere accounts op één apparaat gebruiken. Maar dan moet je wel iedere keer goed opletten welke je gebruikt. 
 

Hier staat de instructie beschreven: 

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/e-mailaccount-of-adres-aanmaken-of-opheffen.htm

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Corsalientje 

Als je inlogt met je KPN ID op de website KPN e-mail instellingen kan je een apart e-mailaccount aanmaken voor je schoonmoeder. Dan kan je met dat account mail voor haar ontvangen en versturen volledig gescheiden van jouw eigen mail.

@Noordzee al heel lang waren 5 mailboxen beschikbaar, nog niet zo lang geleden is dat zelfs verhoogd naar 6.

Reputatie 7
Badge +28

Prima @RBxx , Ik heb het aangepast naar zes. :thumbsup_tone3:

Net even gecheckt in Mijn KPN : 

U heeft recht op 6 e-mailaccounts.

Bedankt voor jullie reactie het is gelukt om een email adres voor mijn schoonmoeder aan te maken

Reputatie 7
Badge +21

Mooi @Corsalientje en graag gedaan.