Beantwoord

Extra mailbox ipv account aangemaakt

  • 18 September 2021
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hoi,
ik heb vorige week per ongeluk een extra e-mail adres aangemaakt ipv een nieuw account.

Wanneer ik nu een nieuw account wil aanmaken, krijg ik de melding dat de door mij opgegeven naam niet beschikbaar is.  Deze naam staat nu dus geblokkeerd,  kunnen jullie die voor me déblokkeren ?

Ik heb de mailbox alvast verwijderd en mijn profiel moet compleet zijn.
Alvast dank voor de moeite.

:)

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 20 September 2021, 10:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Robert Visser , een moderator kan dit voor je regelen, wacht s.v.p. zijn/haar reactie af.

 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Robert Visser, de reservering is er voor je afgehaald. De gebruikersnaam is weer beschikbaar. 

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen, dank voor de snelle reactie. Ik ben nog steeds superblij met jullie service.

Een fijne dag gewenst voor jou en je collega's :slight_smile: