Vraag

Factuur blijft op oude email binnenkomen na wijzigen

  • 30 November 2020
  • 6 reacties
  • 41 keer bekeken

Beste KPN,

 

Inmiddels heb ik meerdere malen geprobeerd mijn emailadres aan te passen in mijn KPN. Dit lijkt allemaal goed te gaan tot ik de factuur toch weer in mijn oude emailbox binnen zie komen. Ik ben van plan dit mailadres binnenkort op te heffen en heb alles verder al over, behalve KPN. Kunt u mij uitleggen waarom dit telkens mis blijft gaan?

 

Met vriendelijke groeten,

Josephine


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @JosephineM. Wat gek dat dit telkens weer misgaat. ​Zou je jouw forumprofiel aan willen vullen met jouw 06-nummer, juiste mailadres, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant? Dan kijk ik of het juiste mailadres overal genoteerd staat. 

Gaat het verder om de mail van je mobiele factuur?

Beste Niek,

 

Als het goed is, is alles nu juist ingevuld.

Ik kan overal aleen maar mijn nieuwe email vinden dus ben benieuwd.

Het gaat inderdaad over de mobiele factuur

 

Mvg Josephine

Reputatie 5
Badge +8

Bedankt voor het invullen! Is het juiste mailadres het @chello adres? Of de gmail.com? Ik zie deze beide adressen namelijk. Ik vermoed dat wanneer we de juiste overal neerzetten, je de factuur daarna gewoon in je mail krijgt :) 

Reputatie 5
Badge +8

Kun je nog aangeven welk adres de goede is? Dan kan ik het aanpassen voor je :) 

2 jaar later;

 

Mijn factuur komt nog steeds op het oude mailadres binnen. 

Mocht dit ooit nog gezien worden en wél aangepast kunnen. Het correcte mailadres is @gmail.com

 

*Fingers crossed*

Reputatie 7
Badge +12

2 jaar later;

 

Mijn factuur komt nog steeds op het oude mailadres binnen. 

Mocht dit ooit nog gezien worden en wél aangepast kunnen. Het correcte mailadres is @gmail.com

 

*Fingers crossed*

Goedemorgen @JosephineM dat is een tijdje geleden!

Ik ben er meteen voor je ingedoken en heb het voor je aangepast. Houd het voor de zekerheid eventjes in de gaten en wil je laten weten op welk mailadres je de volgende factuur ontvangt? Mocht het op de een of andere manier (weer) niet goed gaan dan kunnen we meteen schakelen. Hoor het in ieder geval graag van je :)