Beantwoord

Factuur naar verkeerde mailadres

  • 5 October 2020
  • 7 reacties
  • 152 keer bekeken

Hallo beste mensen,

 

we hebben een ander mail adres gekregen. Dat heb ik bij mijn profiel omgezet naar het nieuwe mail adres. Toch blijf ik mails over de factuur op mijn oude mailadres ontvangen. Hoe kan ik zorgen dat ook de mails van de factuur naar het nieuwe mail adres gaan?

 

Wil

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 12 October 2020, 09:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Wil Clae4. Dank voor je bericht. Deze wijziging had automatisch doorgevoerd moeten worden. Helaas is dat bij jou niet gebeurd. Zou je jouw profiel willen invullen zodat ik voor je aan de slag kan!

 

Hallo Jeroen,

 

Om mijn profiel via dit forum te delen, voelt niet veilig. Eventueel stuur je me een mail of telefoonnummer zodat ik contact kan opnemen.

Ook: ik zag net dat mijn mailadres bij het KPN ID goed is gewijzigd, maar niet bij de privacy instellingen van de mobiel. Daar staat nog het oude mail adres. Hoe kan ik dat mailadres wijzigen?

 

Groetjes, Wil

Reputatie 7
Badge +19

Met een volledige profielpagina kunnen wij je makkelijker en sneller helpen. Om je profiel te kunnen invullen of aanpassen moet je eerst inloggen. 
Klik vervolgens bovenaan op je naam (naast je profielfoto) en kies voor de optie Instellingen
Of ga met deze link er direct naar toe
Ik snap dat je niet zomaar alles openbaar wil hebben daarom dat bij sommige opties staat “Privé”, deze gegevens zijn nooit openbaar. Alleen jijzelf en de Moderators van het forum kunnen dat lezen. Moderators zijn medewerkers van KPN. Dit is dus net zo veilig als een e-mail sturen.

Je kunt ook met KPN bellen via het gratis nummer 0800-0402 of een chat starten.

Hallo Jeroen,

 

Bedoel je onderstaande informatie? ( hier staat trouwens het goede mailadres, toch gaan mails over de facturen naar claessens92@zonnet.nl. ) Kan je hiermee het probleem oplossen?

KPN ID

************@gmail.com

Tips en advies

Wij houden u op de hoogte. Bijvoorbeeld wanneer uw abonnement afloopt, of door middel van een nieuwsbrief.

Lees meer

Reputatie 7
Badge +19

Dank voor de gegevens. Ik heb het e-mailadres voor je aangepast. Voortaan zullen de facturen naar het juiste e-mailadres gestuurd worden.

Hallo Jeroen, bedankt dat je voor dat telefoonnummer de wijziging hebt doorgevoerd. We hebben echter twee mobiele nummers op dat mail adres staan. Zou je ook voor dat andere nummer ( 0650595876 ) het mail adres van XXXX@xxxx.nl naar xxxx@xxxxx.com willen zetten?

 

Alvast dank,

Wil
 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Reputatie 7
Badge +19

Ook voor het andere abonnement heb ik het gewijzigd @Wil Clae4