Beantwoord

Factuur per mail is opeens gestopt

  • 9 July 2019
  • 3 reacties
  • 178 keer bekeken

Even aanhaken,

Ik kreeg altijd mijn facturen netjes gemailed, echter dit is "opeens" gestopt. Ik krijg nu slechts nog notificaties dat ik bij "MijnKPN" de factuur kan bekijken.
Misschien dat je bij mijn account eens kunt kijken wat daar gewijzigd is en het eventueel weer aan kunt zetten?

Patrick

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 9 July 2019, 21:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Pat . , welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Zoals jij het omschrijft, ben jij een van de klanten waarbij een pilot wordt uitgevoerd. We zijn bezig om te kijken welke acties de klant (jij in dit geval) gedaan worden om tot de factuur te komen in MijnKPN. De pilot heeft geen einddatum, het is dus ook nog niet bekend of dit zo blijft of niet. Uiteraard nemen we de feedback en reacties van klanten mee hierin, kan ik bij jouw gegevens noteren dat je het liever per e-mail krijgt? Zoals gezegd kan ik niet beloven dat het weer teruggezet wordt, maar je mening wordt uiteraard meegenomen in de pilot.

Daarnaast kan ik de facturen die je nu mist in je administratie natuurlijk (maandelijks) nasturen of kan je ze downloaden in de MijnKPN omgeving.
Beste Susan,

Misschien dat het handig was geweest om aan te kondigen dat ik onderdeel van een pilot ben? Dan had ik gelijk als reactie kunnen geven dat het niet handig is om alleen te kunnen downloaden 😉 Ik kom zo ongeveer nooit op dat "MijnKPN" en vindt het persoonlijk zeer irritant als ik bij alle verschillende diensten de factuur op moet gaan halen (er zijn meer aanbieders die inmiddels over gaan naar "Je kunt hier de factuur downloaden").
Dus als je kunt noteren dat ik de factuur liever per e-mail zie, dan graag. Downloaden geeft ze ook allemaal dezelfde naam overigens, dus misschien dat dit ook meegenomen kan worden in de pilot. Per mail heeft de pdf de naam van het rekeningnummer, bij downloaden "V5".

Dank in elk geval voor je reactie. Ik heb de missende facturen inmiddels via "MijnKPN" binnen gehaald.

Patrick
Reputatie 7
Badge +21
@Pat ., ik ga het noteren en doorgeven! Je weet nu in ieder geval hoe het komt, en wat op dit moment de workaround is 🙂

Reageer