Beantwoord

Filter in webmail voor het verwijderen van oude e-mails

  • 30 March 2019
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik stel voor om in de webmail een filter toe te voegen waarmee e-mail ouder dan een aantal in te stellen dagen automatisch worden verwijderd.

De KPN-mail wordt door verschillende gezinsleden gebruikt, middels aliassen, en op verschillende apparaten geopend. Het is dus niet handig om de mail van de server te verwijderen als een apparaat die mail heeft gezien omdat anderen dan die kunnen missen.

Nu moet ik dus om de zoveel tijd handmatig de e-mails van de server afhalen. En dat kan slechts per 100 te gelijkertijd. Dat is een langdurig karwij met vele muis klikken. Zo'n filter zou het een stuk makkelijker maken.

Ik hoor graag of dit mogelijk is en in de nabije toekomst kan worden gerealiseerd.

Met vriendeljke groeten, Jack.
icon

Beste antwoord door wjb 30 March 2019, 10:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Het beheren / verwijderen mail mails is inderdaad een slecht ondersteunde functionaliteit.
Mijn advies zou zijn om één PC te gebruiken met daarop een mailcliënt die op basis van POP de mail ophaalt van de server. Daar stel je dan in dat de mail van de server verwijderd moet worden als deze in de mailcliënt verwijderd wordt.
Je kunt daar dan vrij eenvoudig alle mail van voor een bepaalde datum selecteren en verwijderen.

Waarom delen jullie trouwens een emailaccount met meerdere gezinsleden?
Waarom heeft niet elk gezinslid zijn/haar eigen emailaccount?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Jack_vd_E, Er wordt altijd nagedacht over verbeteringen van onze dienstverlening. Goed dat je aangeeft dat je rondom het verwijderen van e-mails in de webmail een idee hebt. Ik zal je feedback doorzetten als verbetervoorstel. Ik ga er niet vanuit dat er verandering in komt op korte termijn, maar het is iets om over na te denken. Wjb heeft nog advies gegeven. Hier kun je vast en zeker iets mee. Mocht je toelichting nodig hebben, laat het dan vooral weten :)
Hoi @Marina_, dank je. Ben benieuwd 😉. Groeten, Jack.

Reageer