Beantwoord

Foto's van mail niet meer te downloaden op Android

  • 11 November 2019
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

Normaal kon ik, als ik een foto toegestuurd krijg via kpn-mail, de foto openen nadat ik zelf heb gekozen met welke app.

Nu heb ik per ongeluk iets aangeklikt waardoor het standaard wordt geopend door een app. Maar deze app doet het dus niet. ik ben al mijn apps nagegaan om te kijken welke er als standaard staat inegsteld, maar ik krijg hem niet gevonden.

hoe kan ik weer zelf kiezen? ik kan nu dus foto's niet openen

groet Hanna

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 14 November 2019, 16:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @hanna12, welkom! Staat het ook niet als keuzemogelijkheid bij de ‘apps’ die je via ‘instellingen’ kunt benaderen? Dat daar misschien een foto bewerk app o.i.d. in staat? Hoe krijg je die mails binnen? Is dat via een app of via de browser? Als het via een app is, misschien is het dan een idee om die app te verwijderen en opnieuw te installeren? Als dat via de browser is, kan je misschien de cookies, cache en dergelijke wissen. 

Dag Marcia,  Inmiddels ben ik ook al in de kpn winkel langs geweest. Daar konden ze het ook niet voor mij oplossen. Ik kon wel via een andere browser de foto's openen. Ik ga mijn browser nog binnenkort even verwijderen en er opnieuw opzetten. hopelijk lukt dat.

Bedankt  groet Hanna

Reputatie 7
Badge +30

Hopelijk is het probleem daar inderdaad mee opgelost! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden. 

Het is gelukt!