Beantwoord

Fout tijdens het lezen van de berichtinhoud Foutmelding: "Verbinding met server dovecotproxy-asd.so.kpn.org werd geweigerd"

  • 8 July 2020
  • 7 reacties
  • 790 keer bekeken

Ik krijg op dit moment de volgende melding. Viel mij wel al op dat ik af en toe niet alle mail zie.

 

Verbinding met server dovecotproxy-asd.so.kpn.org werd geweigerd of overschreed de toegestane tijd bij het maken van een verbinding. Probeer het alstublieft later nog een keer.

Wat is de oorzaak van dit via webmail ook niet bereikbaar 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheidv

icon

Beste antwoord door Anonymous 8 July 2020, 12:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Kan mij e-mail niet lezen. Krijg de melding: Verbinding met server dovecotproxy-asd.so.kpn.org werd geweigerd of overschreed de toegestane tijd bij het maken van een verbinding. Probeer het alstublieft later nog een keer.

Een mail die ik wou versturen zou verstuurd zijn maar kon volgens een melding niet worden opgeslagen bij verzonden items.

Is er een mail of algemene storing (zie bij allestoringen.nl een piek)?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Heb hetzelfde probleem Mac77.

 

Kan weer mijn e-mail lezen, weet alleen niet of mijn mail verzonden is. Staat ook nu (achteraf) niet bij verzonden items.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Mac77, welkom op het forum!
Ik heb jullie topics even samengevoegd, bij @Loofboom is het weer opgelost. Bij jou ook?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het ook bij jou opgelost is @Mac77 .  Anders weet je ons te vinden!

Beste, ik krijg zowel op mijn iPhone al mijn pc geen e-mailberichten meer binnen sinds dinsdagmiddag 19 januari 2021. Als ik bij webmail kijk komen de mails wel binnen maar krijg ik elke keer de melding:

Verbinding met server dovecotproxy-asd.so.kpn.org werd geweigerd of overschreed de toegestane tijd bij het maken van een verbinding.

 

Waarom krijg ik geen mails binnen en waarom krijg ik die melding?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hier is momenteel een storing over. Zie onderstaande topic: