Beantwoord

Foutcode 404 melding op mijn computer waar voor mail windows live mail is geinstalleerd mededeling outlook niet ontvangen/verzenden

  • 11 April 2019
  • 4 reacties
  • 605 keer bekeken

Op mijn computer windows live mail geinstalleerd
bij mail


ophalen krijg ik foutmelding code 404 outlook mail niet ontvangen/verzenden.
graag advies in jip en janneke taal hoe ik deze storing op kan lopp zonder ophalen kpnmail te verliezen
bvd
icon

Beste antwoord door Marina_ 12 April 2019, 13:52

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Cvda59, Welkom op het forum. Wanneer je Windows Live mail geïnstalleerd hebt, is het verstandig om de instellingen van de inkomende uitgaande mail in te stellen. Wil je jouw e-mailberichten overal kunnen bekijken dan gebruik je de instellingen voor iMap. Als je de mail op één apparaat gebruikt kun je het ook instellen met pop3. Op onze website vind je overzicht van alle serverinstellingen. Ook vind je er een stappenplan om je e-mailadres in Windows Live Mail in te stellen. Laat je me weten of je er hiermee uitkomt?
Reputatie 7
Badge +19
@Cvda59, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Heb de stappen gevolgd maar op mijn computer blijf ik melding houden outlook geen bericht ontvangen/ verzenden

tevens mails verzonden nast personen met email van hotmail deze personen ontvangen mijn email niet is dat aan te passen?

hoor het graag. Bvd
Reputatie 7
Badge +19
@Cvda59, Lukt mailen via de webmail wel? In principe moet het werken via Windows Live mail, maar Windows Live mail wordt niet meer ondersteund door ons. Heb je al eens nagedacht om een ander e-mailprogramma te gebruiken?

Reageer