Beantwoord

Foutmelding 0x800CCC0E

  • 7 February 2020
  • 9 reacties
  • 2524 keer bekeken

Ik krijg sinds deze week onderstaande foutmelding. Instellingen zijn niet aangepast, maar kan nu geen mail meer ontvangen? Wie weet de oplossing?

Taak Mappen synchroniseren die zijn aangemeld via *****@hetnet.nl... rapporteert fout (0x800CCC0E): Kan geen mappen synchroniseren die zijn aangemeld via *****@hetnet.nl. Fout: Kan geen verbinding maken met de server. Neem contact op met uw serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen.

Admin: E-mailadres verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 27 February 2020, 12:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Mechel, welkom op ons forum! Ik heb jouw e-mailadres uit je topic gehaald, omdat de berichten hier op het forum openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar zijn. Wat gek dat je ineens een foutmelding hebt in jouw e-mailprogramma. Ik help je graag om dit op te lossen.

Ik ben allereerst benieuwd of je wel kunt inloggen op Webmail? Hiermee controleren we de combinatie van jouw e-mailadres en het wachtwoord, dat lijkt me een goede eerste stap. Laat je me weten of dat lukt? Daarnaast ben ik ook benieuwd wat voor e-mailprogramma je gebruikt en of je dit op één of meerdere apparaten merkt? Heb je jouw e-mailadres ingesteld met POP3 instellingen of IMAP?

Ik hoor graag van je, dan kijken we vanaf daar verder.

Beste Alexa,

Ik kan inloggen op webmail.

Als e-mail programma gebruik ik outlook, ingesteld met IMAP. De poorten heb ik juist ingesteld.

Heeft gewoon tot aan vorige week goed gewerkt.

Jack van Mechelen

 

Reputatie 7
Badge +25

Hi Jack. Alexa is er vandaag niet dus vandaar dat ik even reageer. Welke Outlook gebruik je precies? Het klinkt namelijk wel als een configuratieprobleem. Wel vreemd dat het tot vorige week dan wel gewoon werkte natuurlijk.

Inkomende server: imap.kpnmail.nl SSL aanvinken en poort 993 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen
Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen

Ik gebruik outlook van office 365

Reputatie 7
Badge +30

Heb je ook gekeken of de instellingen die Paul hierboven aangaf als zodanig ingevuld staan in jouw eigen instellingen? Heb je wellicht recent een virusscanner gedownload o.i.d.? Anders zou je eens contact op kunnen nemen met Microsoft. Ik heb het idee dat het probleem niet aan de kant van KPN ligt, namelijk. 

Instellingen staan goed. Ik zal eerst eens contacten met Microsoft.!

Reputatie 7
Badge +25

Laat vooral weten wat daar uit komt. Wellicht handig voor andere klanten mochten zij de oplossing weten. :)

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Mechel, ik hoop dat je de oplossing gevonden hebt, toen je contact hebt gezocht met Microsoft. We horen dan graag wat de oplossing was, laat het ook gerust weten als je vragen hebt.

Accoubr verwijderen en opnieuw instellen, dat heeft bij mij geholpen. Let er wel op dat je je adresboek van te voren exporteerd anders ben je die kwijt.