Beantwoord

Foutmelding: 554 5.7.0 Blocked, bij 1 specifiek e-mailadres

  • 10 June 2022
  • 4 reacties
  • 149 keer bekeken

Hi,

Iemand met wie ik al jaren email-contact heb, daar kan ik plots geen emails meer naar versturen. De persoon geeft vervolgens zelf ook aan mij een bericht te hebben gestuurd, die ik dan niet ontvangen heb. (Emailverkeer tussen de persoon en mijn werkmail gaat wel gewoon nog goed).

Waar ligt dit aan?

Ik krijg dit bericht automatisch terug, als ik hem probeer een email te sturen:

This is the mail system at host ewsoutbound.kpnmail.nl.

 

I'm sorry to have to inform you that your message could not

be delivered to one or more recipients. It's attached below.

 

<attia1@icloud.com> failed: host mx02.mail.icloud.com (17.57.156.25) said: 554

 5.7.0 Blocked - see

 https://support.proofpoint.com/dnsbl-lookup.cgi?ip=195.121.94.170 (as

 greeting)

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 12 June 2022, 14:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Dat is een mailfilter blokkade, blijkbaar is het ip adress geblokkeerd door het sturen van spam of virus. 

Reputatie 7
Badge +28

Je kunt dat e-mailadres laten deblokkeren door het sturen van een verzoek aan het e-mailadres abuse@kpn.com.

Eerst aan twee kanten eens goed virusscannen! En malwarescan.

Reputatie 7
Badge +16

Je hebt al 2 goede tips gekregen, @Marianne M.!
 

Eerst aan twee kanten eens goed virusscannen! En malwarescan.

 

 

Je kunt dat e-mailadres laten deblokkeren door het sturen van een verzoek aan het e-mailadres abuse@kpn.com.


Laat je het weten als je hiermee verder gekomen bent of als er nog andere vragen zijn?