Beantwoord

Foutmelding bij e-mail

  • 7 October 2019
  • 4 reacties
  • 726 keer bekeken

Ik gebruik Outloo2010 en W10. Werkte steeds perfect. Tot vandaag: ik wordt helemaal kregel van de om de zoveel seconden verschijnende pop-up met de vraag: Geef uw gebruikersnaam en wachtwoord op voor de volgende server. Alle instellingen zijn correct: er is ook niets veranderd aan mijn zijde.
Ik probeerde aan chat te starten, maar dankzij de chatbot van KPN werd dat dus niks.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 7 October 2019, 13:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @vranckenstein, welkom! Er zijn meer klanten die sinds kort tegen problemen met hun e-mail aanlopen. Wil je de stappen in dat topic eens doorlopen? Als jij op dit moment je account als 'pop3' ingesteld hebt, vergeet dan niet om een back-up te maken. Ik hoor graag van je of we nog iets voor je kunnen doen en of je eruit komt.
Het lijkt opgelost, maar niet helemaal, af en toe verschijnt de pop up, ook als Outlook niet is geopend. Ik geef het verder op................
Sluit dit maar af.
Reputatie 7
Badge +30
Vreemd! Is het misschien een idee om een ander mailprogramma te gebruiken? Ik zie dat Microsoft volgend jaar Outlook 2010 niet meer ondersteunt, dus dan is het misschien helemaal handig om te upgraden of over te stappen.
Wil je geen berichten meer ontvangen over dit onderwerp? Verwijder het topic dan uit je favorieten. Dit doe je op het forum zelf.

Waar dan?