Vraag

Foutmelding e-mail iphone: Het adres van de afzender is ongeldig

  • 10 October 2021
  • 6 reacties
  • 466 keer bekeken

Ik heb mijn mail geïnstalleerd op een nieuwe telefoon en kan wel gewoon mails ontvangen, maar niet versturen? Ik heb een alias-adres maar dat gebruik ik al jaren en is nooit een probleem geweest; Iemand enig idee? de instellingen op de telefoon zijn exact hetzelfde als op mijn mac, waar ik wel gewoon kan verzenden…..


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @JetNed 

 

Blijkbaar zit er dan toch een fout in je emailadres wat voor uitgaande mail gebruikt wordt.

Zou die nog een keer goed controleren.

Is dat niet het probleem, heb je verder alles ingesteld zoals op deze help pagina voor mobiele devices staat?: https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen/toestelhulp.htm#/topic/e-mail/handmatig-instellen/device

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @JetNed, welkom op het forum!

Heeft de bovenstaande tip van @GeSp geholpen, lukt het je inmiddels om e-mails te versturen? We horen het graag van je! 

Reputatie 7
Badge +10

@JetNed 

Verstuur je email met de telefoon via dezelfde provider (= KPN ) als met de Mac ? Zo nee, dan moet je je wel de optie “authenticatie / verificatie” (hoe heet die optie op de telefoon ?) aanzetten.

Hallo @JetNed 

 

Blijkbaar zit er dan toch een fout in je emailadres wat voor uitgaande mail gebruikt wordt.

Zou die nog een keer goed controleren.

Is dat niet het probleem, heb je verder alles ingesteld zoals op deze help pagina voor mobiele devices staat?: https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen/toestelhulp.htm#/topic/e-mail/handmatig-instellen/device

 

Het e-mailadres heb ik al jaren in gebruik en bij een vorige iPhone geen enkel probleem, dus dat kan het niet zijn….

Hoi @JetNed, welkom op het forum!

Heeft de bovenstaande tip van @GeSp geholpen, lukt het je inmiddels om e-mails te versturen? We horen het graag van je! 

Uhm, nee…..

Reputatie 7
Badge +18

Heb je die toestelhulp ook gevolgd?

Als gebruikersnaam heb je ook je volledige emailadres ingevuld?

Plaats anders eens afbeeldingen van wat je precies ingevuld hebt bij de instellingen (wel even bij je emailadres het gedeelte voor de @ wegpoetsen)