Beantwoord

foutmelding in outlook

  • 7 January 2019
  • 6 reacties
  • 149 keer bekeken

krijg steeds foutmedling dat ik geen mail ontvang en verzend via outlook via PC, op telefoom krijg ik wel alles binnen
icon

Beste antwoord door Marina_ 9 January 2019, 16:50

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @SCHENKCATS, Welke foutmelding krijg je precies te zien? Zou je daar een printscreen van kunnen sturen? Je zou de instellen eens kunnen controleren. Dit kun je doen aan de hand van de gegevens in deze link.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @SCHENKCATS , Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Ik heb jog niet geken, zelf griep man div bloedneuzen ziekenhuis geweest. Mocht ik er niet uitkomen reageer ik
Reputatie 7
Badge +19
Och jee! 😞 Wat mij betreft heeft het geen haast hoor. Eerst rustig uitzieken en dan kun je kijken of het opnieuw instellen van de instellingen helpt. Voor nu wens ik jullie veel beterschap en hoor van je als je nog hulp nodig hebt.
Hallo Marina, de onderstaande melding blijf ik krijgen


Aanmelden bij server voor inkomende e-mail (POP3): Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor inkomende e-mail (POP3). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @SCHENKCATS, Welke Outlook versie heb je in gebruik? Heb je ook eerst het e-mailadres verwijderd vanaf Outlook en daarna weer opnieuw ingesteld?

Reageer