Beantwoord

Foutmelding Outlook 2010

  • 4 September 2019
  • 6 reacties
  • 344 keer bekeken

Ik heb het zelfde probleem bij Outlook 2010 bij WD 10 en dit heb ik gekregen bij het in gebruik nemen van een nieuwe computer
Het gekke is ook dat ik een waarschuwing krijgt in uw computer beveiliging
De brouwser extensie voor Google Chrome is niet in gebruik
ik ben al een tijdje bezig dit te verhelpen maar bij mij lukt het gewoon niet
wie weet raad

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 September 2019, 16:11

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Tom. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je deze melding te zien krijgt. Welke foutmelding krijg je precies te zien in Outlook 2010 en lukt het wel om e-mails via onze webmail te versturen en ontvangen?
De brouwser extensie voor Google Chrome is niet in gebruik
Misschien heb je iets aan deze pagina op de site van F-secure.
Het brouwser exensie dat is gelukt met de Link

Maar ik heb bij mijn Outlook 2010 nog steeds dat ik na een aantal minuten de melding krijgt
Uw imap-server heeft de verbinding verbroken ik heb alles opnieuw ingesteld hoe het beschreven staat op de site van de Kpn outlook 2010 maar blijf steeds de fout terug krijgen
Reputatie 7
Badge +21
Dat is mooi, dan zijn we al op de helft. Nu nog het probleem met Outlook. Zou je een screenshot willen maken van de instellingen in outlook en willen delen in dit topic?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Sorry dat het zo lang duurde maar ik ben weer naar het Pop 3 systeem gegaan de oude manier wat ik jaren geleden heb opgekregen en waar ik de gegevens nog op papier had staan
Het voorbeeld op uw site werkte bij mij niet hoe dat kan weten we niet want we zijn er een aantal uren mee bezig geweest
Zelfs in de optie's een gegeven moment wel verzenden maar weer niet ontvangen
We hebben toen de oude papieren er bij gehaald en alles zo gedaan hoe we het toen opgekregen hebben en nu gaat het als een raket zullen we maar zeggen
Bedankt voor de hulp en misschien tot de volgende keer
Gr Tom
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het weer werkt. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer