Beantwoord

foutmelding outlook

• 8 mei 2012
  • 6 reacties
  • 9948 keer bekeken

Ik heb sinds augustus 2010 glasvezel van de KPN en sinds November 2011 krijg Ik bij openen outlook een pop-up waarin je het wachtwoord moet invullen. Doe je dit niet , krijg je geen verbinding met outlook en kan je dus geen berichten ontvangen en/of verzenden. Dit probleem met de KPN assistent proberen op te lossen, lukte niet. Zo ook hulp op afstand, ze zijn zeker 2 uur bezig geweest, jammer genoeg zonder resultaat.

Vraag; wat kan/moet Ik doen om de pop-up te laten verdwijnen

icon

Beste antwoord door bommy84 1 juni 2012, 11:28

Reset je wachtwoord eens. Dat kan gewoon op de site van KPN.

Mogelijk dat daar toch iets mee aan de hand is...

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge
emailaccount opnieuw instellen, ongebruikte e-mailaccounts verwijderen. Let wel op dat je belangrijke e-mail backuped, anders ben je deze wellicht kwijt.

Heb ik al meerdere keren gedaan, maar de pop-up blijft verschijnen. Wordt nu behoorlijk irritant

Reputatie 2
Badge
dan lijkt mij het probleem in outlook zelf te zitten

Reputatie 5
Badge +7
Het lijkt alsof jouw outlook client je wachtwoord niet onthoud.

Je geeft aan dat je jouw account al meerdere malen opnieuw hebt ingesteld, dus ik veronderstel dat het vinkje bij wachtwoord onthouden gewoon aanstaat?

Anders ben ik het eens met ookmooi dat er een issue is in Outlook zelf.

Om het uit te sluiten zou je bijvoorbeeld je account eens in kunnen stellen in een gratis client, als Windows Live Mail. (http://windows.microsoft.com/nl-BE/windows-live/essentials-home)

Werkt het dan wel, dan weet je het zeker. Je kunt natuurlijk ook meteen kiezen voor een herinstallatie van je huidige Outlook. Maar maak dan wel eerst een back-up, want kwijt is kwijt!

ook het opnieuw instellen van outlook is gedaan, ik heb zelfs een nieuwere versie geistalleerd.Dit alles zonder resultaat. Maar ook met kpn assistent en hulp op afstand lukte het niet. En voor hulp op afstand betaal je. het probleem blijft bestaan.

Reputatie 5
Badge +7
Reset je wachtwoord eens. Dat kan gewoon op de site van KPN.

Mogelijk dat daar toch iets mee aan de hand is...

Reageer