Beantwoord

Foutmelding Outlook: "de verbinding met de binnenkomende server is verbroken"

  • 23 June 2019
  • 5 reacties
  • 395 keer bekeken

Ik krijg de volgende foutmeldingen in outlook: "de verbinding met de binnenkomende server is verbroken" en in outlook "er is iets misgegaan en uw accountinstellingen zijn niet opgeslagen". De username en het wachtwoord dat ik gebruik zijn correct, want ik kan daarmee de KPN webmail in. Daarnaast kan ik ook nog emails versturen. Wat kan ik verder nog doen?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 25 June 2019, 10:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @matmano, welkom! Heel onhandig dit! Heeft het eerder wel gewerkt of nog helemaal niet? En welk apparaat gebruik je hier op dit moment voor? Ook ben ik benieuwd of je een screenshot kunt plaatsen van de instellingen en dan met name van die van de inkomende server. Als laatste, kan je via onze toestelhulp de instellingen nog eens doorlopen. Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, is alles inmiddels in orde? Als je nog hulp wenst, weet je me te vinden!
Hi Marcia, ben helaas niet in de gelegenheid geweest om eerder te reageren. Mijn problemen zijn nog niet opgelost.

Screenshot kan ik je niet doen toekomen, maar de data zijn de volgende:
username: ***@wxs.nl
password: ********* (zelfde als KPNmail)
Server: imap.kpnmail.nl; Poort 993
Versleutelingsmethode: SSL/TLS

Email heeft het in het verleden wel gedaan. Het gaat om een Acer Aspire S3 laptop.
Account in Outlook al eens verwijderd en opnieuw ingesteld?
Reputatie 7
Badge +30
Dat lijkt inderdaad prima. Heb je 'aanmelding via beveiligd wachtwoordverificatie...' uitgeschakeld? Je kunt 'm inderdaad ook eens verwijderen en opnieuw instellen.