Beantwoord

Foutmelding sorteren en zoeken webmail

  • 22 May 2019
  • 2 reacties
  • 181 keer bekeken

Bij het zoeken of sorteren in de webmail krijg ik telkens deze foutmelding:

Leesfout lijstweergave e-mail

Fout bij ophalen lijstweergave e-mail.

Dit gebeurt zowel in Chrome als in Edge als in Firefox als in Safari. Het is dus niet browser-gerelateerd.

Aangezien ik heel, heel erg veel e-mails wil verwijderen is één-voor-één aantikken niet echt een optie.

Hier is wel enige spoed bij, want ik heb een bepaalde e-mail heel erg snel nodig.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 29 May 2019, 11:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Conan, welkom op het forum! Ik heb hier getest en krijg deze foutmelding dan niet. Kun je me dan ook wat uitgebreider beschrijven wat je precies doet, en op welk moment de foutmelding verschijnt. Graag ook een screenshot van de foutmelding.

Wil je daarnaast eens testen of je in deze alternatieve webmail wel kunt zoeken en sorteren?

Wel is het zo, in de webmail, dat je om meerdere mails te selecteren, deze een voor een moet aanklikken. Er wordt op dit moment gewerkt aan een nieuwe webmailomgeving. Het is alleen nog niet bekend wanneer deze klaar zal zijn.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt nog niet weer gereageerd, Conan. Ik ga ervan uit dat het probleem dan verholpen is. Zo niet, reageer alsnog, en test de alternatieve webmail.