Beantwoord

Foutmelding veiligheidscertificaat server is niet meer geldig

  • 8 October 2021
  • 6 reacties
  • 263 keer bekeken

Krijg foutmelding veligheidcertificaat van de server niet meer geldig, moet tijd aanpassen. Deze is echter correct.

graag oplossing

icon

Beste antwoord door Anonymous 10 October 2021, 16:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Kwallie! Waar en wanneer krijg je deze melding te zien? 
Kun je iets meer context geven? 

Ik heb een LG smart tv, zodra ik de webbrowser open om bijv een site te bezoeken krijg ik deze melding

Ik heb een LG smart tv, zodra ik de webbrowser open om bijv een site te bezoeken krijg ik deze melding

Hallo @Kwallie , je wilt dus een website via de tv bezoeken en dan krijg je die melding, begrijp ik dat goed? 

Kik dan even naar de tv-software of die up-to-date is, zo ja even met de hlpdsk van LG contact opnemen.

 

Reputatie 7
Badge +17

We hebben niets meer van je gehoord. Ben benieuwd of de tip van JanD je verder heeft geholpen :blush:

Heeft helaas niet geholpen, ook antwoord van (LG) met enkele tips geeft niet het gewenste resultaat

Reputatie 7
Badge +17

@Kwallie Jammer. Om je beter te kunnen helpen en mee te denken, hebben we meer context nodig over het probleem. Te beginnen bij het gesprek dat je met LG gehad hebt. Welke tips heb je gekregen en wat is volgens hen de oorzaak? Heb je zelf een idee waar deze melding vandaan komt? 
 

Welk type LG-tv heb je eigenlijk en hoe is die verbonden met internet? Bekabeld of draadloos? Welke modem heb je van ons en wat is hier op aangesloten?Â