Beantwoord

Freeler account los van huidige abonnement

  • 31 July 2019
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik heb mijn glasvezel kpn- abonnement opgezegd ( ik ga naar een andere provider). In de mail die ik hierover heb gekregen staat dat 1 maand na het opzeggen mijn kpn mailadressen worden opgeheven. Logisch. Nu heb ik echter een freeler-account dat ik al had voordat dit glasvezel kpn--abonnement inging ( heb daarvoor verschillende providers gehad, waaronder al een keer eerder kpn). Betekent dit dat dit freeler-account ook wordt opgeheven? Deze account staat namelijk los van mijn huidige glasvezel abonnement. Ik had dit account namelijk al voordat ik glasvezel van kpn afnam.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 1 August 2019, 16:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Ikkes, welkom op het forum.

Jij geeft terecht aan dat de Freeler accounts nergens aan zijn gekoppeld. Dat bleek in het verleden lastig te zijn waardoor ze nu simpel helemaal los worden gehost en los van een abonnement blijven bestaan. Een gevaar is wel dat dit in de toekomst kan veranderen, wanneer er wel een controle plaatsvindt en dit wordt gekoppeld aan de abonnementen. Nu verwacht ik dit zelf niet op korte termijn, maar hou wel rekening mee dat je in dat geval met je handen in je haar kunt komen te zitten omdat je e-mails opeens weg zijn.

Mijn advies is om dit af te bouwen en je contacten op de hoogte te brengen van een nieuw adres waarvan je wel de zekerheid hebt dat het in de lucht blijft.
Beste Alex_P , dank voor je advies. Ik denk dat ik dat voor de zekerheid maar ga doen. Ik gebruik het freeler account al jaren, dus het zou balen zijn als het werd opgeheven.
Reputatie 7
Badge +24
Daar ga ik voor nu niet vanuit, ik wilde je echter wel waarschuwen. 🙂