Beantwoord

Freeler account opheffen

  • 3 March 2019
  • 4 reacties
  • 171 keer bekeken

Beste Lezer,

Ik zou erg graag mijn antieke freeler account opheffen/verwijderen maar wat ik ook zoek of probeer, het lukt mij niet om een mogelijkheid te vinden. Weet iemand raad?

Met vriendelijke groet,

Mario
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 26 March 2019, 13:06

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Mario. Welkom op het KPN Forum. Ik zal voor je uitzoeken of ik de mogelijkheid heb om het e-mailadres te verwijderen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en het e-mail adres dat je wilt laten verwijderen achterlaten in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je.
Beste Vikash, alle gegevens die je vraagt staan volgens mij op het KPN Forum profiel . Ik heb geen KPN producten. Anders weet ik niet wat je bedoelt. Hoor het graag
Reputatie 7
Badge +21
@Opkoers Het e-mail adres dat je hebt achtergelaten in het Forum profiel is niet meer actief. Mocht je een ander e-mail adres willen verwijderen, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer