Beantwoord

Freeler account opheffen en verwijderen

• 11 april 2017
  • 20 reacties
  • 704 keer bekeken

Hallo,
Ik heb jaren geleden mijn freeler account opgezegd, maar krijg daar nog steeds mail binnen en kan ook nog altijd in de webmail.
Inmiddels lijkt het er nu op dat deze account gehackt is -er worden rare berichten gestuurd naar mensen uit mijn adresboek- maar ik kan nergens vinden hoe ik 'm ook definitief kan verwijderen.
Ik heb al gebeld met de klantenservice, maar die wisten er volgens mij ook geen raad mee, omdat er geen gegevens te vinden zijn en ik verder ook geen KPN produkten heb waar de account aan gekoppeld is.
Weet iemand hier raad mee ?
icon

Beste antwoord door Maaike_ 1 september 2017, 12:37

Update: het freeleraccount van Knelis is ook opgeheven.
Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum xandr. Goed dat je hier vraag stelt. Freeler-adressen zijn inderdaad nergens meer aan gekoppeld maar ze bestaan nog wel. Ik kan hier vast wel wat voor je betekenen. Je ontvangt zo een privébericht van me. Als je daarop reageert dan ga ik aan de slag.
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor de privéberichten @xandr! Inmiddels is het oude Freeler account verwijderd. 🙂 Als er nog eens vragen zijn weet je ons te vinden!
Beste Paul,

Ik heb dezelfde vraag als xandr. Graag zou ik mijn oude Freeler account ook willen opheffen.
Reputatie 7
Badge +24
Welkom @Quatr1983! Dat kan geregeld worden. Weet wel dat dit niet terug te draaien is. Je ontvangt zo een privébericht van me!
Reputatie 7
Badge +24
Update: ook het Freeler e-mailadres van Quatr1983 is verwijderd. 🙂 Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag!
Hallo,
Hoe kan ik mijn freeler account opheffen, en kunnen eventuele e-mail verstuurd aan dit adres geforwarderd worden?
Reputatie 7
Badge +22
Ha Bert_bw, welkom op het forum! Ik kan het Freeler account voor je opheffen of een forwarding op dit adres zetten 🙂 Als het account verwijderd wordt, komt de forward echter ook te vervallen. Het is dus het één of het ander 😉

Je hebt nu een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan ga ik voor je aan de slag.
Ook ik wil mijn freeleraccount graag opheffen. Hoe doe ik dat?
Reputatie 4
Goedenavond jolanker, welkom op het Forum! Het opheffen van een freeler account kan ik voor je regelen :)
Als je op mijn privébericht reageert, dan pak ik het op!
Reputatie 4
Update: het freeleraccount van Jolanker is opgeheven.
Beste moderator,

Ook ik heb nog een oud freeleraccount en ontvang daar sinds kort vele spam- en phishingberichten op. Kunt u mij helpen om dit account op te heffen?
Reputatie 4
Hallo Knelis, welkom! Het opheffen van een freeler account kan ik zeker voor je regelen :)
Als je op mijn privébericht reageert, dan pak ik het op!
Reputatie 4
Update: het freeleraccount van Knelis is ook opgeheven.
Ook ik heb een freeleraccount dat kan worden opgeheven.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom IJzel, dat regel ik voor je. Reageer je op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +28
En opgelost ✔

Gaarne mijn oude freeler account opheffen en verwijderen

Groet MVB4

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @MVB4, welkom!  Wil je jouw forumprofiel invullen, inclusief het te verwijderen freeler account in het veld ‘persoonlijke opmerking’? Dan ga ik voor je aan de slag hiermee :)

Beste Erik

Heb het forumprofiel ingevuld.

alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +28

Dank je, MVB4, bij dezen heb ik het adres verwijderd en het account opgeheven :)

Reageer