Beantwoord

Freeler account verwijderen

  • 20 December 2019
  • 15 reacties
  • 118 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo! Ik wil graag mijn Freeler-account verwijderen…  Hoe doe ik dat?

Ik hoor graag even..

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 21 December 2019, 11:11

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Dat kun je zelf doen via Mijn KPN.

 

E-mailaccount toevoegen en verwijderen 

Je kunt tot 5 e-mailaccounts aanmaken in MijnKPN. 

1. Ga naar MijnKPN  
2. Klik op 'Producten' en kies product 'Thuis'  
3. Kies 'Informatie & Instellingen'  
4. Klik op 'E-mailaccount toevoegen'  
5. Kies vervolgens jouw nieuwe emailadres en wachtwoord

Je kunt hier ook bestaande e-mailaccounts verwijderen.

Let op: Het primaire account kun je niet verwijderen.

 

Reputatie 1

Bedankt voor je antwoord. Helaas is dat niet gelukt, omdat het niet alleen om het e-mailadres gaat (wat overigens niet door KPN gekend wordt) , maar mijn hele account.

 

Reputatie 7
Badge +28

OK, dan wordt het anders. Een moderator kan het account volledig verwijderen. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het bewuste freeler account? 

 

Dan kan je evt. kwijt in het veld opmerkingen. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @TdeL, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Indien het niet via MijnKPN wil, dan help ik graag een handje! Hier heb ik, zoals aangegeven, wel wat gegevens voor nodig :wink:  Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met de gevraagde gegevens en mij een seintje willen geven? Dan kan ik kijken of ik het voor jou kan verwijderen.

Reputatie 1

Dat zou heel fijn zijn.. ! Welke gegevens in het profiel heb je nodig..? Alles..? 

Reputatie 7
Badge +28

 naam, postcode + huisnummer, klantnummer en de naam van het bewuste freeler account.

(Misschien ook het freeler e-mailadres er nog bij) 

Reputatie 1

Oké.. heb ik inmiddels gedaan! Freeleraccount bij de opmerkingen.. 

Ik hoop dat het zo lukt..! 

Reputatie 1

Klopt het dat mijn freeler-account nog niet is verwijderd? Moet ik nog gegevens aanvullen..?

Reputatie 7
Badge +28

Het wachten is op Susan, zij werkt niet zeven dagen per week. Even geduld dus nog.

Reputatie 1

Bedankt voor je bericht!!

Reputatie 7
Badge +21

@TdeL, daar ben ik weer! Ik heb het mailadres dat in je profiel stond verwijderd. Ik zag alleen nog meer Freeler mailadressen staan. Moeten alle Freeler mailadressen verwijderd worden, of alleen die je in je profiel had aangegeven? Ik heb het voor de zekerheid eerst zo gelaten, maar mocht de rest ook verwijderd kunnen worden dan kan dat uiteraard!

Reputatie 1

Bedankt!! Heel fijn..!! 
Alleen weet ik niet welke andere adressen dat zouden kunnen zijn..Kun je me dat laten weten? Is het hele account nu trouwens verwijderd?

Alvast bedankt weer!

Reputatie 7
Badge +21

@TdeL, het e-mailadres is verwijderd. Het was een alias onder een ander Freeler mailadres. Ik heb je de overige mailadressen even per privébericht gestuurd! Ik hoor graag of je die ook wil laten verwijderen.

Reputatie 7
Badge +21

Via een privébericht hebben we alle Freeler mailadressen verwijderd!

Reputatie 1

Via een privébericht hebben we alle Freeler mailadressen verwijderd!

Super bedankt!!

Reageer