Beantwoord

Freeler account verwijderen lukt niet

  • 27 April 2020
  • 10 reacties
  • 101 keer bekeken

Het lukt mij niet om van mijn freelerĀ  e-mailadres compleet te verwijderen. Ik wil van het emailadres af omdat ie gehackt is. Dus ik via de chat nu 4 keer contact gehad met KPN medewerkers maar het lukt hen ook niet. Ze krijgen de melding dat de verwijdering in behandeling is. Maar ondertussen blijft het emailadres nu al een paar dagen in werking waar ik me zorgen over maakt. Aan de KPN kant blijft het nu stil. Graag uw hulp.

Ā 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Natasja 1 May 2020, 18:23

Bekijk origineel

10 reacties

Is het in de tussentijd niet mogelijk om het wachtwoord (via KPN) aan te passen, zodat deze niet meer gebruikt kan worden?

Hallo Jeroen, wachtwoord wijzigen van dit freeler e-mailadres lukt ons ook niet. Wil je nog weten om welke e-mailadres het gaat?

Vergeet mijn bovenstaande berichtje, ik dacht dat je van KPN was.

Ik ben geen KPN medewerker. U geeft aan dat KPN de zaak in behandeling heeft. Ik neem aan dat het verwijderen inderdaad een poosje kan duren. Maar het wachtwoord laten wijzigen moet toch echt wel door een medewerker van KPN kunnen. Mischien contact zoeken via chat of 0800-0402 zodat je spoedig het beheer over kan nemen waar je recht op hebt.

Reputatie 6
Badge +9

Dag @TB84. Van harte welkom hier. Ik lees dat je graag je Freeler e-mailadres wilt laten verwijderen, omdat dit gehackt is. Daar kan ik me iets bij voorstellen. Nu lees ik dat mijn collegaā€™s al wel hebben geprobeerd je account te verwijderen, maar dit nog niet is gelukt. Ik kijk graag wat ik hierin nog kan betekenen.Ā Wil je jeĀ profielĀ aanvullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, de naam van de contracthouder enĀ het te verwijderen Freeler account? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan ga ik voor je aan de slag.

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @TB84. Ik heb helaas geen reactie meer van je gezien. Is het inmiddels gelukt om je Freeler account te (laten) verwijderen? Als ik nog iets voor je kan doen, dan lees ik het graag.Ā 

Hallo Natasja, bedankt voor je reactie.

Freeler account is nog steeds niet verwijderd.

Ik heb mijn profiel bijgewerkt. Kun je verder zo?

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @TB84. Zeker. Bij deze zijn beide e-mailaccounts verwijderd.Ā :slight_smile: Ā Als ik nog iets anders voor je kan doen, dan lees ik het graag.

Hallo Natasja, fijn dat het jou wel is gelukt.

Bedankt:grinning:

Reputatie 6
Badge +9

Geen enkel probleem, @TB84. Als je nog andere vragen hebt, weet je ons te vinden.

Reageer