Beantwoord

freeler account wachtwoord

  • 5 August 2020
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Hallo

ik stel deze vraag voor mevrouw Tuinstra die niet meer bij haar freeler account kan omdat ze het wachtwoord kwijt is. Zij is hoog bejaard en afhankelijk van de email voor veel van haar sociale contacten. Ze heeeft een KPN id maar daar is dit email account niet aan gekoppeld. Ik dacht dat KPN nog zorg draagt voor die oude freeler accounts? Wie kan helpen dit wachtwoord te resetten..? Mevrouw Tuinstra is ten einde raad als ze haar vertrouwde email niet meer kan gebruiken. Diit moet toch opgelost kunnen worden?

Jan Hengeveld, namens mevrouw Elida K Tuinstra

icon

Beste antwoord door HulpvoorElida 20 August 2020, 17:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@HulpvoorElida Welkom op het forum. Ik zoek graag voor je uit wat ik in dit geval voor je kan betekenen. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen met zoveel mogelijk van de gegevens van mevrouw Tuinstra? Dan ga ik uitzoeken of ik wellicht iets met het wachtwoord kan. 

Reputatie 7
Badge +15

@HulpvoorElida Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Dag Rutger,

we hebben hulp gekregen van Erik. Het wachtwoord is hersteld.…

dank

groet

 

Jan namens Elida