Beantwoord

Freeler account wachtwoord kwijt

  • 23 March 2021
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

Beste Hulp helpers, ik heb een freeler account en tot vanmorgen kwam alle mail gewoon binnen nu vraagt het echter een ww. In mijn sleutelhanger heb ik een ww maar dat pakt hij niet? 

Ik heb meerdere keren vandaag met KPN gebeld en met Xs4all maar kom geen steek verder en ik kan nu niet werken.  Graag hulp alvast super dank.

icon

Beste antwoord door Lisa 24 March 2021, 14:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Beste Hulp helpers, ik heb een freeler account en tot vanmorgen kwam alle mail gewoon binnen nu vraagt het echter een ww. In mijn sleutelhanger heb ik een ww maar dat pakt hij niet? 

Ik heb meerdere keren vandaag met KPN gebeld en met Xs4all maar kom geen steek verder en ik kan nu niet werken.  Graag hulp alvast super dank.

 

Admin: dubbele topic samengevoegd met bestaande topic

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Babbelaere! Hier ben ik dan. We hebben elkaar al even gesproken want het freeler account was blacklisted. Het wachtwoord is inmiddels gewijzigd en de blokkade is verwijderd. Kun je controleren of je weer kunt inloggen? Als je vragen hebt, dan weet je me te vinden:blush: