Beantwoord

Freeler account wachtwoord vergeten

  • 21 August 2019
  • 1 reactie
  • 84 keer bekeken

Wij hebben nog een oud freeler email account. Het wachtwoord voor dit account weten we echter niet meer, maar er zijn nog steeds een aantal mensen die naar dit emailadres mailen. Graag zouden we alle mails automatisch door laten sturen naar de gmail die we wel gebruiken waar ook dit account aan is gekoppeld. Maar wij kunnen zelf dus niet meer bij het freeler account om dit te regelen.

Is er een manier om nog het wachtwoord van het freeler account te wijzigen?

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 22 August 2019, 15:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Hoi @A.J.Verhoeff, welkom bij ons op het forum. Er is inderdaad een manier om dat wachtwoord te wijzigen, ik kan er een tijdelijk wachtwoord op instellen. Die zal ik je dan in een privébericht sturen en daarna kan je via deze pagina (klikken op "Login voor Freeler") het wachtwoord wijzigen naar iets wat voor jou makkelijker te onthouden is.
Om dit te kunnen doen heb ik natuurlijk nog wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw forumprofiel kunnen invullen en bij "Persoonlijke opmerkingen" het bewuste Freeler e-mailadres zetten? Als je daarna hieronder laat weten dat je dat gedaan hebt weet ik dat ik voor je aan de slag kan.