Beantwoord

Freeler wachtwoord

  • 6 September 2019
  • 4 reacties
  • 134 keer bekeken

Ik heb een nieuwe iPad en wil mijn Freeler account toevoegen. Echter weet ik mijn wachtwoord niet meer.
Kunnen jullie mijn wachtwoord resetten?
icon

Beste antwoord door SietzeUlbe 7 September 2019, 19:45

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @SietzeUlbe! Dat kan :)

Kun je jouw profiel aanvullen met jouw adresgegevens, klantnummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer? Dat laatste mag in het vakje "Persoonlijke opmerkingen". Dit gaat om het e-mailadres waarmee je ook inlogt op het KPN forum?

Als je een reactie stuurt zodra je profiel is aangevuld zorg ik dat je een tijdelijk wachtwoord krijgt. Die verstuur ik via een privébericht. Belangrijk is om dit tijdelijke wachtwoord direct te wijzigen. Dat kun je doen op Inloggen Freeler Mail
Bedankt voor de reactie. Inmiddels heb ik na lang zoeken mijn wachtwoord weer gevonden en alles functioneert weer.
Het is verwarrend dat ik mijn freeler E-mail niet terugvind op mijn KPN hoofdsite, misschien is dat nog aan te passen.
Mijn freeler E-mail is gelijk aan het forum inlog adres
Reputatie 7
Badge +28
Ah top, als het werkt kunnen we het zo laten.

Freeler is een beetje een vreemde eend in de bijt als het om de e-mailadressen gaat die je bij KPN kunt hebben. Lange tijd was er nog een eigen webmailomgeving en het proces om het wachtwoord te resetten is ook net wat anders. Ik ga ervan uit dat Freeler e-mailadressen gelijk getrokken worden met de andere e-mailadressen zodat je die ook in MijnKPN kunt beheren. Tot die tijd is het nog even improviseren 🙂
Bedankt, ik hoop dat het gelijktrekken van freeler binnenkort lukt dat is een verwarrende situatie minder.
Ik zal ondertussen wat beter op mijn wachtwoord passen.
Voor mij is het nu opgelost.

Reageer