Beantwoord

Freeler wachtwoord vergeten/wijzigen

  • 2 January 2020
  • 12 reacties
  • 559 keer bekeken

Hoi,

Ik wil mijn freeler wachtwoord wijzigen. Maar deze staat niet bij mijn kpn. Ik kom niet verder hiermee. Hoe doe ik dit?

waaboo

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 4 January 2020, 19:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi waaboo, welkom hier. 

Dit kan ik voor je doen. Je kunt het zelf niet doen omdat die adressen los staan van je abonnement. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook je Freeler adres vermelden ergens. 

Hoi Alex,

Profiel is aangevuld. Als je nog iets mist, laat het maar weten.

Waaboo

Reputatie 7
Badge +24

Even voor mijn duidelijkheid, weet jij je huidige wachtwoord nog wel? Zo ja, dan kun je dit hier aanpassen. Of ben je het wachtwoord vergeten en je wilt een nieuwe aanmaken? Want dan ga ik eentje voor je tijdelijk aanmaken die je daarna kunt aanpassen. 

Ik weet het huidige niet meer en wil een nieuwe aanmaken.

Reputatie 7
Badge +24

Duidelijk, ik heb je een privébericht gestuurd met je tijdelijke wachtwoord. Je kunt deze nu hier zelf aanpassen. 

Top, dank je wel.

 

Reputatie 7
Badge +24

Graag gedaan, is het gelukt nu?

ja gelukt

Badge

Ik ben mijn freeler wachtwoord vergeten. Graag oplossing voor nieuw wachtwoord

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Diederik, welkom hier. 

Dan geldt ook voor jou het volgende: 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook je Freeler adres vermelden ergens. 

 

Badge

Ik heb mijn profiel aangevuld voor zover ik de gegevens beschikbaar had, maar vervolgens niets meer teruggehoord.

Reputatie 7
Badge +10

Ik wil alleen even zeggen dat officieel Freeler (voorlopig nog) onder Telfort valt en (voorlopig nog) niet onder de KPN. Dus denk ik dat de mensen die vragen hebben over Freeler die vragen beter op het Telfort forum kunnen stellen.