Beantwoord

Freeler wachtwoord wijzigen

  • 7 July 2020
  • 9 reacties
  • 101 keer bekeken

ik kan mijn mijn freeler account wachtwoord ook niet wijzigen

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 7 July 2020, 21:50

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @jwia, welkom op het Forum! Ik zag jouw berichtje langskomen en dacht ik reageer meteen even. Want het is wel fijn als je snel weer van je e-mailadres gebruik kan maken! Op basis van je ingevulde klantnummer kon ik geen Freeler mailadres vinden. Wil je het betreffende mailadres nog even bij persoonlijke opmerkingen in je Forum profiel noteren en mij een seintje willen geven in dit topic? :wink: Dan help ik je graag verder!

het emailadres staat in mijn profiel

Reputatie 7
Badge +21

@jwia ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met het nieuwe wachtwoord. Ga naar deze website en log in. Verander wel meteen even je wachtwoord als je bent ingelogd :slight_smile:

Laat je weten of het gelukt is?

ik kan nu helemaal niet meer bij mijn freeler email op de laptop kon het nog wel maar nu ook niet meer

Reputatie 7
Badge +21

@jwia dat is vreemd. Heb je de stappen gevolgd die ik heb aangegeven en het tijdelijke wachtwoord gebruikt? Welke melding krijg je als je het hiermee probeert?

als ik nu mijn windows mail open krijg ik geen melding maar ook geen nieuwe mail meer

met het tijdelijke wachtwoord inloggen geeft de melding kent ww of gebruikersnaam niet of combinatie van deze twee is niet bekend

Reputatie 7
Badge +21

@jwia opnieuw een wachtwoord toegestuurd. Denk om de hoofdletter in het begin en het cijfer en het uitroepteken :wink:

Reputatie 7
Badge +21

@jwia ik heb nu al een tijdje niks meer gehoord. Kan je weer in je Freeler mailadres? Anders raad ik aan om even te bellen of chatten (kunnen ze je computer overnemen) om te hierbij te helpen! Dan heb je even direct contact met iemand en kan je de stappen samen doorlopen.

je collega erwin heeft het geregeld het werkt nu prima

Reageer