Beantwoord

Geen e-mail meer ontvangen in Outlook, melding: uw gebruikersnaam of wachtwoord is niet correct

  • 5 June 2022
  • 2 reacties
  • 80 keer bekeken

Heb problemen met outlook:

Ik krijg geen post meer binnen en kan ook niet meer verzenden, geprobeerd te herstellen maar dan krijg ik het volgende uw gebruikersnaam of wachtwoord is niet correct. 

Misschien weet iemand van het forum een oplossing ik hoor het graag van jullie

 

gr ladder 57

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 7 June 2022, 15:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u wel inloggen op webmail van KPN? 

Reputatie 7

Hoi @ladder 57, welkom bij ons op het forum. Ik ben net als Nick benieuwd of het inloggen op Webmail wel lukt, of krijg je daar dezelfde melding?

Als de melding daar ook is, kan je het wachtwoord van jouw e-mailadres wijzigen: E-mail wachtwoord wijzigen en het daarna nog eens proberen. Ook kan je het dan wijzigen in de instellingen van Outlook