Geen e-mail op Galaxy S10+

  • 10 June 2019
  • 10 reacties
  • 493 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
IK heb problemen met ontvangst en verzenden van e-mails vanaf mijn smartphone Samsung S10+ krijg de volgende foutmelding en ook vraagt het telkens om mijn wachtwoord dit heeft nooit zo gewerkt wat kan ik er aan doen ??




*Admin: Bericht afgesplitst van Kan geen e-mail verzenden vanaf mobiel apparaat
**Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Meerwillenweten2017. Wat vreemd dat sommige e-mails naar postvak uit verplaatst worden. Zou je willen inloggen op KPN Webmail en vanuit daar een e-mail versturen? Op deze manier kunnen we ook checken of het wachtwoord klopt. Mocht het wel lukken via de webmail, dan zou ik je willen vragen om het e-mailaccount opnieuw aan te maken in jouw e-mail app.
Reputatie 3
Badge
Goedemiddag,
Dat heb ik reeds geprobeerd en dat gaat allemaal en ook opnieuw de mailbox aangemaakt op mijn mobiel maar niets helpt......

Groeten

Chris
Reputatie 7
Badge +21
Vreemd. Als je via de webmail wel kan mailen moet er een instelling verkeerd staan in jouw e-mail app. Zou je deze stappen willen doorlopen om de instellingen te controleren? Heb je dit e-mailadres ook op een ander apparaat ingesteld? Ik ben benieuwd of het daar wel op werkt.
Reputatie 7
Badge +21
@Meerwillenweten2017 Heb je de stappen doorlopen en kan je inmiddels weer gebruik maken van jouw e-mail app?
Reputatie 3
Badge
Aoké stappen doorlopen webmail gaat goed PC ook maar op de Galaxy dus niet meestal problemen met uitgaande mail.😫
Reputatie 7
Badge +21
Zou je een screenshot willen maken van de e-mail account instellingen en in dit topic willen plaatsen? Ik verwacht dat er toch een instelling gewijzigd moet worden.
Reputatie 3
Badge


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het plaatsen van een screenshot. Je hebt het e-mail adres op de juiste manier geconfigureerd. Vreemd dat je wel via webmail en andere apparaten kan mailen, maar niet vanaf jouw Samsung S10. Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? Als een herstart het probleem ook niet verhelpt, dan kan je het beste met het toestel langs een KPN winkel te gaan. Mijn collega in de winkel kan het toestel dan verder bekijken en het probleem verhelpen.
Reputatie 7
Badge +21
@Meerwillenweten2017 Kan je inmiddels weer e-mails versturen en ontvangen vanaf jouw Samsung S10?
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je inmiddels weer kan mailen. Anders weet je ons te vinden!

Reageer