Beantwoord

Geen e-mail op kantoor

  • 24 January 2020
  • 5 reacties
  • 101 keer bekeken

L.s.,

Wij zitten in een bedrijfsverzamelgebouw waar de eigenaar een KPN aansluiting heeft.
Alles middels WiFi. Gewoon internet via browser etc. werkt allemaal alleen kunnen we op diverse machines geen e-mail binnenhalen. Dienen er aparte DNS instellingen (en zoekdomeinen) gedaan te moeten worden in de netwerk-instellingen van de computer?

icon

Beste antwoord door RBxx 24 January 2020, 12:52

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @maximefaassen 

Betreft dit mail van KPN of een andere mail provider? Op zich maakt dat niet uit, want met de juiste mailserver instellingen (ingaande- en uitgaande-mail) moet je kunnen mailen via elk netwerk. Krijg je nog een foutmelding?

Nee niet specifiek KPN maar ook andere. Maar wat ik niet begrijp is dat het met WiFi thuis (KPN) wel lukt en hier niet.

Reputatie 7
Badge +21

Vreemd, maar heb je andere gebruikers in dit gebouw al eens geraadpleegd of de eigenaar hier op aangesproken? Je krijgt helemaal geen (fout)meldingen?

Nee ik zal de eigenaar er eens op aanspreken. Dank Ruud zover.

Via webmail, dus email via de browser, zal het wel werken.

webmail.kpnmail.nl dus

En hier kun je lezen wat de email instellingen per programma zijn.

kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm

Reageer