Beantwoord

Geen e-mails ontvangen nadat mailbox vol zat. Hoe krijg ik deze wel in mijn inbox na het legen?

• 26 maart 2017
  • 1 reactie
  • 2336 keer bekeken

Goedendag,

Vorige week kwam ik in een onverwachte situatie waarin mijn oude laptop hopeloos veel problemen had. Hierdoor wilde ik KPN Webmail gaan gebruiken op een nieuwe laptop. Per ongeluk werd tijden het overzetten van het hetnet (webmail) account een groot aantal e-mails overgezet. Hierdoor raakte de mailbox vol. Nu heb ik eindelijk de tijd gehad om de gehele mailbox op te ruimen tot 2% aan gebruikte opslag van de 1 GB.

Jammer genoeg heb ik hierdoor een week lang geen e-mails ontvangen. Is het mogelijk om de e-mails, die door de volle inbox niet zijn ontvangen, wel terug te vinden?
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 26 maart 2017, 18:11

De verzendende mailserver heeft, als het goed is, een foutmelding gekregen dat je mailbox vol was (SMTP 552; ESMTP Error 5.2.2).
Afhankelijk van hoe de verzendende mailserver is ingesteld zal deze de email opnieuw verzenden en/of heeft de verzender een email gekregen dat de email niet (goed) is afgeleverd.

Concreet betekent dit dus dat je misschien sommige e-mails alsnog zal ontvangen, sommige e-mails kwijt bent, en sommige mensen hun e-mail opnieuw zullen versturen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
De verzendende mailserver heeft, als het goed is, een foutmelding gekregen dat je mailbox vol was (SMTP 552; ESMTP Error 5.2.2).
Afhankelijk van hoe de verzendende mailserver is ingesteld zal deze de email opnieuw verzenden en/of heeft de verzender een email gekregen dat de email niet (goed) is afgeleverd.

Concreet betekent dit dus dat je misschien sommige e-mails alsnog zal ontvangen, sommige e-mails kwijt bent, en sommige mensen hun e-mail opnieuw zullen versturen.

Reageer