Beantwoord

geen email in outlook

  • 8 February 2019
  • 15 reacties
  • 175 keer bekeken

Mijn outlook account geeft aan dat de imap de server niet ondersteund ik ontvang via outlook geen mails meer sinds augustus 2018. Ik kom er zelf niet uit. Wat raad u mij aan?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 12 February 2019, 09:59

Bekijk origineel

15 reacties

Hallo @Jurrit ,
Welke vorm van Outlook gebruik je, het softwarepakket versie 20XX of de webmail, wat vroeger Hotmail of Livemail heette?
outlook via software
Ben niet Jurrit maar mijn outlook account is (...) M.vr.gr. Greetje

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Sorry Is (...)

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy




*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Jurrit. Wat vervelend dat je deze foutmelding krijgt te zien. Zou je een screenshot willen maken van de e-mail instelling en hier willen delen? Ik verwacht dat er een instelling verkeerd staat. Kan je wel inloggen en mailen via KPN Webmail? Laat je ook gelijk je gegevens achter op het KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je!
Wat is een screenshot?
Wat is een screenshot?
Hallo @Jurrit ,
een screenshot is een Engels woord voor schermafbeelding, die je reeds eerder binnen dit topic geplaatst hebt zie ik.

Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor deze afbeeldingen maar helaas is dat niet een schermafbeelding van de instellingen van het e-mailaccount. Om bij deze instellingen te komen klik je op [Bestand], [ Accountinstellingen], [ Wijzigen]. Op deze pagina kan je het mailprogramma selecteren en het e-mailaccount controleren. Laat je mij weten of het gelukt is?

Reputatie 7
Badge +21
De instellingen op deze afbeeldingen zien er goed uit. Ik verwacht dat je de time-out voor server moet verhogen naar 5 minuten om dit probleem te verhelpen. Klik in Outlook op "Bestand" en daarna op "Account Instellingen. Klik daarna op de naam van het KPN e-mailaccount om de instellingen te bewerken. Klik op "Meer instellingen" en daarna op het tabblad "Advanced". Hier val je Server Time-outs terug vinden. Als je de schuifregelaar naar rechts sleept kan je de tijd uitstellen. Ik hoop dat dit je verder helpt!

Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het probleem verholpen is. Als we toch nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dat graag van je!

Reageer