Beantwoord

Geen mails van bepaalde verzender

  • 2 January 2019
  • 5 reacties
  • 154 keer bekeken

Badge
Sinds aantal dagen kan ik op meerdere KPN-mailadressen @planet.nl en @kpnmail.nl geen mails ontvangen van een bepaalde verzender.

Ik ontvang na verzending geen foutmelding en de mails komen ook niet in de spam-map terecht in KPN Webmail.

Verzendende partij zegt dat de mail goed is verstuurd omdat er geen bounce-bericht is teruggekomen van KPN/Planet.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 10 January 2019, 14:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, JP. Als er geen bounce-bericht is, dan zou de mail zeker bij je binnen moeten komen. Wellicht dat het als sure-spam gezien wordt. In die gevallen komt het niet in je spammap terecht maar wordt het al voor die tijd geblokkeerd. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan gaan we hier naar kijken. Wil je dan ook bij 'Persoonlijke opmerking' het mailadres van de verzender invullen?
Badge
Beste Erik,

Ik heb mijn profiel aangevuld. Vreemde is dat gisteren er 1 á 2 mails wel zijn ontvangen. Paar minuten daarna kwam de mail weer niet binnen. Geen bouncebericht ontvangen. Er staat dus nog 10-15 mails in de "wacht" die niet zijn gebounced of binnengekomen.
Reputatie 7
Badge +30
Bijzonder. Dank voor het invullen. Ik ga het navragen. Gezien dag en tijdstip kan het zijn dat ik pas na het weekend reactie heb.
Badge
Goedemorgen Erik_

Heb jij ondertussen iets kunnen vinden? Het vreemde is dat dit weekend een hele hoop mails alsnog zijn binnengekomen.

Nu helaas weer hetzelfde probleem.

Groeten Joost Lauwen
Reputatie 7
Badge +30
Sorry voor de vertraging, Joost. Ik meende je al te hebben bericht, maar de realiteit is anders.

Ik heb met een collega van de Abusedesk overlegd en het is handiger als je hiervoor even zelf contact met hen opneemt. Dan gaan ze hier samen met je naar kijken. Je mag mailen naar abuse@kpn.com. Omschrijf het probleem zo gedetailleerd mogelijk.