Beste antwoord door Rob S
Bekijk origineelgeen oplossing voor probleem: server accepteert de ontvanger niet, omdat de server relaying niet toestaat
Ondanks alle antwoorden op een vraag van een andere gebruiker en het instellen van nieuwe gegevens in de "pop accountgegevens en SMTP zoals gebruik SSL, serverpoort wijzigen" blijf ik hetzelfde bericht krijgen als ik een e-mail wil verstuten.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Ha @Rob S , welkom! Wat vervelend! Wil je hier eens een screenshot van je instellingen plaatsen? Dan kunnen we goed kijken wat er mis gaat. Op welk apparaat probeer je dit in te stellen? De juiste gegevens vind je op onze website.
Is inmiddels opgelost met de KPN helpdesk. Ben zeer professioneel op afstand geholpen. Kostte wel een uur maar dan heb je ook wat. Was voor mij echt hogere wiskunde.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.