Beantwoord

Geen toegang tot Freeler e-mailadres

  • 12 June 2021
  • 10 reacties
  • 71 keer bekeken

k kan (ook) niet meer mijn freeler email benaderen. Account geblokkeerd is de  melding. Ik gebruik hem bijna niet meer vanwege de vele spam…. Ik wil toch even de inbox bezien; kan het tijdelijk gereset worden ? 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 30 June 2021, 12:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

ik kan (ook) niet meer mijn freeler email benaderen. Account geblokkeerd is de  melding. Ik gebruik hem bijna niet meer vanwege de vele spam…. Ik wil toch even de inbox bezien; kan het tijdelijk gereset worden ? 

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @teva, ik kijk graag even met je mee!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel  en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mailadres waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb nog geen reactie van je gezien @teva, kan ik je hier nog verder bij helpen of heb je het al via een andere weg geregeld? Hoor het graag!

profiel aangevuld en freeler email adres in opmerkingen veld geplaatst

Reputatie 7
Badge +19

Hi @teva, Maj heeft vakantie, daarom neem ik het van haar over. Fijn dat je je gegevens ingevuld hebt, kan je ter verificatie ook de laatste 3 cijfers van het IBAN rekeningnummer nog toevoegen? Dan zorg ik ervoor dat je een tijdelijk, nieuw wachtwoord krijgt, waarmee je kunt inloggen en dan meteen zelf een nieuw wachtwoord kunt instellen.

ik aarzel wat want hoe weet KPN of dit juist is ? Zijn jullie in het bezit van mijn IBAN nummer zodat je dit kan valideren. Je hoort veel over internet fraude - vandaar. Kortom: is dit veilig ?

Reputatie 7
Badge +19

@teva Het is altijd goed dat je voorzichtig bent met je gegevens, en dat je dit aangeeft. Ik werk voor KPN en ben zodoende moderator op dit KPN forum. Meestal hebben klanten een (internet)abonnement waarbij het betreffende e-mailadres hoort. Ter verificatie vragen wij om gegevens zoals adresgegevens en het IBAN nummer, om er zeker van te zijn dat we met de contractant van het betreffende abonnement (en e-mailadres) te maken hebben. Dit doen we in verband met privacy en veiligheid van je gegevens, en om te voorkomen dat bijvoorbeeld in zo'n situatie ten onrechte een wachtwoord gereset wordt.

De informatie die je in je forumprofiel invult is alleen zichtbaar voor jezelf en voor ons als moderators. Deze informatie deel je via die weg dus op een veilige manier met ons. 

ok; de laatste 3 cijfers van mijn IBAN zijn ***

Admin: Cijfers IBAN verborgen i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +19

@teva Dankjewel! Ik heb een tijdelijk wachtwoord voor je ingesteld. Ik stuur het je toe in een privébericht. Het is belangrijk dat je zelf zo snel mogelijk een nieuw wachtwoord instelt, dat kan je doen in te loggen met je tijdelijke wachtwoord op https://email.kpn.com

Reputatie 7
Badge +19

Hi @teva, ik zag de privéberichten die je me hebt gestuurd en begrijp dat 't uiteindelijk is gelukt met het nieuwe wachtwoord. Goed om te horen. Je weet mij/ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen.