Beantwoord

Glasvezel in Gouda

  • 5 May 2019
  • 5 reacties
  • 467 keer bekeken

In onze wijk in Gouda wordt binnenkort glasvezel aangelegd. Zit ik eigenlijk niet op te wachten..
De overstelpende informatie duizelt me. Veel aanbieders, maar KPN ontbreekt in het folderpakket.
Het blijkt dat ik bij alle aanbieders een nieuw emailadres moet nemen !
Dus glasvezel als het niet anders kan, maar Ik wil bij KPN blijven voor telefoon en internet met behoud van emailadres. Kan dat?
icon

Beste antwoord door Joep1965 5 May 2019, 12:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19
Als je tevreden bent over je huidige aansluiting hoef je natuurlijk niet over te stappen naar glasvezel. Alles blijft dan gewoon zoals het nu is.
Ik meen elders gelezen te hebben dat Rekam en KPN ook een overeenkomst hadden of daarover in onderhandeling waren.

Bij KPN kan je een email only afnemen verder wat Joep schrijft is alles naar wens niks veranderen.
Bij Rekamglasdraad, die in Gouda actief zijn, gaat o.a. KPN beschikbaar komen. Wanneer dat effectief zo is is nog niet bekend, maar vast wel binnen enkele maanden denk ik zo. Je kunt tegen die tijd uit maar liefst 18 providers kiezen.
https://www.rekamglasdraad.nl/
Pssttt 17 ik zie Telfort er nog tussen.🤔
Pssttt 17 ik zie Telfort er nog tussen.🤔
Ah, thanks Galdor. Die moeten ze dan nog, in stilte, afvoeren van dat lijstje.