Beantwoord

Gmail komt als spam aan

  • 9 October 2021
  • 7 reacties
  • 82 keer bekeken

De laatste tijd komen veel van mijn emails, via Gmail, als ‘onbestelbaar’ retour. De ‘postmaster’ ziet het  als ongewenste reclame terwijl het soms maar om een paar enkele zinnen gaat. Ook staat er’ This is the mail system at host ‘ewsoutbound.kpnmail.nl. Waar gaat het nou ineens mis?

icon

Beste antwoord door wjb 9 October 2021, 16:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Heb je al een mailje naar abuse@kpn.com gestuurd, met als bijlage een voorbeeld mailtje dat gebounced wordt?

Wat is de exacte foutcode?

Nee nog niet maar ga ik zeker doen. bedankt voor de tip!

Reputatie 7
Badge +24

via Gmail

Wat bedoelt u daar precies mee? Is het mail die misschien automatisch doorgestuurd word ofzo? 

Nee doodgewoon mijn mails die voorheen prima konden worden verzonden maar nu ‘ineens’ als ongewenste reclame worden gezien….door kpn?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @paulfennis, welkom! Heb je de tip van wjb ter harte genomen? Naar onze Abuse collega's mailen is altijd een goed idee. Mochten we toch nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 

Beste Marcia, ik heb het abuse-team vorige week en het weekend een stuk of tien berichten gestuurd met teruggekomen mailberichten. Ná het weekend was alles weer ‘normaal’ maar niemand heeft ook maar iets veranderd zeggen ze….wonderlijke situatie.

Reputatie 7
Badge +30

Dat is gek! Ik zou dit ook niet kunnen verklaren.. Maar fijn dat het opgelost is!