Beantwoord

Gratis Samsung TV

  • 21 March 2020
  • 7 reacties
  • 128 keer bekeken

Badge

Ik heb van jullie een mail ontvangen dat ik een TV gratis kreeg bij mijn bestelling heb gechat met jullie maar ze konden het niet vinden heb een mail gestuurd met de bijlage maar heb nog steeds geen antwoord gekregen

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 21 March 2020, 21:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi  @kerkhof en @Alex_P 

Ik zou je telefoonnummer en E-mail weghalen als ik jou was.
Kun je beter in je profiel zetten.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Kerkhof, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Hoi  @kerkhof en @Alex_P 

Ik zou je telefoonnummer en E-mail weghalen als ik jou was.
Kun je beter in je profiel zetten.

Thanks voor de tag, heb ze weggehaald. 

Reputatie 7
Badge +24

Kerkhof, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Badge

Ik zou een Samsung tv gratis krijgen maar heb nog steeds niets gehoord 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel voor de gegevens. Ik zie dat er inmiddels ook contact met ons is geweest. Net als mijn collega's zie ik nergens dat hier een tv bij hoort Ik zie een bestelling die op 30 januari is geplaatst terwijl die actie in december is afgelopen. 

Mag ik vragen waar dit precies staat? Op je bevestigingsbrief of ergens anders? Misschien kijk ik even verkeerd nu. 

Badge

Het stond op mijn bestelling van KPN 

Als ik jullie mail adres krijg kan ik de copy door sturen

Reputatie 7
Badge +24

Natuurlijk. Ik heb je een privébericht gestuurd. Laat je nog wel even weten wanneer je dit door hebt gemaild?Â