Beantwoord

Groepsleden niet zichtbaar in KPN Webmail

  • 18 October 2021
  • 9 reacties
  • 256 keer bekeken

Reputatie 2

Ik heb een groep aangepast in mij webmail, zodat ik iedereen bij elkaar heb. Nieuwe leden erbij gevoegd. Echter zie ik deze wel staan in groep,maar wanneer ik bericht wil typen en als ontvangers groep selecteer zie ik ze niet... Waar gaat het fout? 

icon

Beste antwoord door GeSp 19 October 2021, 16:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@Doekies 

Kun je een screenshot maken van waar het fout gaat ?

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Doekies, we denken hier graag met je mee! Kan je zoals Willy al vroeg een screenshot plaatsen van hoe het eruit ziet? Dan is het voor ons makkelijker om met je mee te kijken en denken. Daarnaast ben ik ook benieuwd naar welke internetbrowser je gebruikt? En maakt het verschil als je het probeert vanuit een andere browser, zoals Google Chrome of Mozilla Firefox?

Reputatie 2

@Alexandra sorry ik heb moeite om screenshot te plaatsen omdat er gegevens van anderen in staan. Ik gebruik Chrome op mijn laptop. 

In de gemaakte groep ouderraad staat iedereen. Maar als ik op nieuw bericht druk, dit scherm opent. Dan klik ik rechts en selecteer ouderraad, maar dan staat niet iedereen erin

Reputatie 7
Badge +10

@Doekies

Je kunt de emailadressen ook uit het plaatje verwijderen of overschrijven met een (simpel) tekenprogramma.

Reputatie 2

*Admin: screenshots verwijderd op verzoek

Reputatie 2

@Willy22 lukte niet,  maar de eerste foto is lijst als ik selecteer bij nieuwe mail en 2de als ik in contactpersonen groep kies. Dus bij mail staan er 3 niet bij, deze heb ik later bijgevoegd. 

Hopelijk beetje duidelijk?

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Doekies 

 

Heb je de emailadressen bij de nieuwe contacten wel correct ingevuld in het E-mail veld?

Als ik b.v. een contact aanmaak zonder emailadres dan komt hij ook niet tevoorschijn bij het aanmaken van een nieuwe email.

Reputatie 7
Badge +10

@Doekies 

Je kunt in de webmail meerdere contactlijsten aanmaken onder “Mijn Adresboeken". Misschien heb je leden aan adresboek A toegevoegd maar selecteer je daarna “Distributielijst” uit adresboek B ?

Reputatie 2

@GeSp bedankt, gelukt!!

Ik had ze met email adres in contact gezet, maar in de groep stond het er niet dan ook bij..

Bedankt @Willy22 voor het meedenken 

@Alexandra is het mogelijk dat 1 van jullie (kpn) dit topic verwijderd ivm de screenshots 😉