Beantwoord

heractiveren hetnet account ivm herstellen apple - icloud account

• 4 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 102 keer bekeken

Ik heb een hernet-account waaraan een apple - ID aan gekoppeld is. Ik kan deze niet herstellen zonder toegang tot hernet. Is er een mogelijkheid dit te regelen?

Alvast dank!
icon

Beste antwoord door Paul_ 8 oktober 2018, 16:37

Hoi @tfedens, welkom! Heel fijn dat je de gegevens etc. al hebt ingevuld, scheelt een hoop. Het gaat om het Hetnet-adres die in je profiel staat neem ik aan. Ik heb 'm nu weer aangemaakt als alias van jouw @kpnmail.nl adres dus daar komt het mailtje dan binnen.

Laat je weten of het lukt?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo @tfedens
Dat kan webcare vast wel voor je regelen.
Even een tip:
Ga naar https://www.icloud.com en stel daar een 2e e-mailadres in en/of desnoods een 3e dan kun je via al deze adressen je iCloud beheren.
Is ook echt aan te bevelen, mocht er wat zijn met je hoofd e-mailadres (zoals in dit geval)
Dus wat anders dan hetnet of kpnmail, maar b.v. een Gmail of hotmail of of...

Om webcare even te helpen zet dan alvast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier , wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
En uiteraard ook het e-mailadres waar het om gaat.
Beste Huistijger,

dank voor de tip. Gegevens zijn toegevoegd.

Weet alleen niet hoe je webcare kan bereiken.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi tfedens
Webcare komt binnenkort vanzelf aan dit topic toe,
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @tfedens, welkom! Heel fijn dat je de gegevens etc. al hebt ingevuld, scheelt een hoop. Het gaat om het Hetnet-adres die in je profiel staat neem ik aan. Ik heb 'm nu weer aangemaakt als alias van jouw @kpnmail.nl adres dus daar komt het mailtje dan binnen.

Laat je weten of het lukt?
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb geen reactie meer van je gezien @tfedens dus ga ik ervan uit dat het is gelukt. Anders hoor ik het graag!

Reageer