Beantwoord

Herstel verwijderd e-mailadres

• 2 september 2018
  • 7 reacties
  • 847 keer bekeken

Een paar weken geleden is er per ongeluk via MijnKPN een emailbox verwijderd die wat nu blijkt eigenlijk nog dagelijks gebruikt werd. Dit @kpnmail.nl wil ik eigenlijk graag weer terug hebben. Mede omdat er nog een aantal mails opstaan die ik nog graag bewaard wil hebben.

De vraag is dus of jullie dit mailadres weer werkend kunnen krijgen? Graag hoor ik van jullie.

Met vriendelijke groet,
Rik van der Mond
icon

Beste antwoord door Susan_ 4 september 2018, 17:26

Goedemiddag Rik, welkom op het KPN Forum!

Bedankt voor alle gegevens, en @Raymond. bedankt voor jouw informatie en antwoorden!

Inmiddels heb ik de reservering van het e-mailadres eraf gehaald. Je kan hem nu opnieuw aanmaken als e-mailadres via deze stappen. Wil je me even laten weten wanneer dit gelukt is?

Verder kunnen we inderdaad niet de e-mails herstellen die nog in het Postvak IN stonden. Helaas! Maar hopelijk helpt dit je ook al op weg.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Goedemiddag @R3belz!
Mailadressen die worden verwijdert blijven 3 maanden gereserveerd. Precies voor dit soort situaties. Die reservering kunnen we er af halen. Daarna zal het weer mogelijk zijn het mailadres aan te maken en werkt het dus weer.

Wat we echter niet kunnen doen is de mail die opgeslagen stond onder het account terughalen. Zodra de mailbox verwijdert is, wordt de mail daarin ook verwijdert 😢
Goedenavond,

Goed om te horen dat de mail wel weer hersteld kan worden. Wel erg jammer dat ik nu dus wel de mails daarin kwijt ben. 😢
Wat moet ik nu doen om de mail weer te herstellen?

Met vriendelijke groet,
Rik van der Mond.
Reputatie 6
Badge +9
Wat je wel mag doen is je postcode, huisnummer, klantnummer en mailadres wat je graag wil herstellen invullen in forumprofiel. Een van de Moderators zal je dan helpen om de reservering er af te halen.
Goedenavond,

Zojuist heb ik alle benodigde informatie aan mijn forumprofiel toegevoegd. Ik hoor graag weer van
jullie zodra ik weer gebruik kan maken van het e-mail adres. 🙂

Met vriendelijke groet,
Rik van der Mond.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Rik, welkom op het KPN Forum!

Bedankt voor alle gegevens, en @Raymond. bedankt voor jouw informatie en antwoorden!

Inmiddels heb ik de reservering van het e-mailadres eraf gehaald. Je kan hem nu opnieuw aanmaken als e-mailadres via deze stappen. Wil je me even laten weten wanneer dit gelukt is?

Verder kunnen we inderdaad niet de e-mails herstellen die nog in het Postvak IN stonden. Helaas! Maar hopelijk helpt dit je ook al op weg.
Goedemorgen Susan,

Ik heb zojuist van de stappen het e-mailadres toegevoegd aan MijnKPN.
Jammer dat de oude e-mails niet meer hersteld kunnen worden. Zaten nog wat belangrijke dingen tussen.
Maar ik ben wel blij dat het e-mail adres weer hersteld kan worden 🙂

Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Rik.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Rik, fijn om te lezen dat het herstellen van het mailadres gelukt is. Wel jammer van de e-mails 😞 Belangrijke zaken tegenwoordig even doorsturen, opslaan of uitprinten! In ieder geval graag gedaan tot zover.

Reageer