Beantwoord

Herstelcode voor oud e-mailadres van KPN nodig

  • 1 October 2021
  • 3 reacties
  • 98 keer bekeken

Ik heb een oud KPN emailadres gebruikt als hersteladres voor mijn gmailaccount. Ik heb de activatiecode nodig die naar dat adres is gestuurd om het betreffende gmail account te re-activeren. Ik heb overigens op dit moment nog steeds een KPN abonnement.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 October 2021, 07:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat emailadres heeft u niet meer? Hoe is dat zo gekomen? Heeft u een KPN thuis abonnement? 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @JCSch ,

Je kunt proberen om in Mijn KPN dat oude e-mailadres toe te voegen als alias aan jouw bestaande e-mailaccount. In een e-mailaccount kun je namelijk meerdere e-mailadressen kwijt. 
 

Je kunt e-mailadressen instellen die eindigen op:

@kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @wxs.nl, @hetnet.nl, @freeler.nl, @snelnet.net, @on.nl, @onsbrabantnet.nl, @onsmail.nl, @onsnet.nu, @onsneteindhoven.nl, @onsnetnuenen.nl, @xs4all.nl, @telfort.nl, @tip.nl, @tiscali.nl en @tiscalimail.nl.

 

 

Daarna dan nogmaals jouw g-mailreactivatie aanvragen. 

Reputatie 7
Badge +10

@JCSch 

Wat is nu het probleem ? Bestaat dat emailadres niet meer ? Of heb je geen wachtwoord meer voor dat emailadres ?