Beantwoord

Het blijkt niet mogelijk om een groep mensen te beantwoorden. Abuse blocked mail box

  • 19 June 2022
  • 8 reacties
  • 94 keer bekeken

Ik ontving een email met tientallen mensen in de CC.

Deze email was afkomstig van de VVE en ging naar alle appartement-eigenaren.

Op de email heb ik geantwoord alleen heb ik de ontvangers in de BCC gezet zoals dat hoort.

En even later krijg ik melding van Abuse KPN dat mij mailbox is blocked.

Het is toch van de zotte dat ik nu geen communicatie kan hebben met de mede-eigenaren van het complex.

Vanaf dag 1 bij Xs4al gezeten en nooit een enkel probleem. KPN neemt over en het gezeik begint.

Heel vervelend dit.

icon

Beste antwoord door Anonymous 19 June 2022, 11:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @Alan Sodenkamp mail even naar abuse@kpn.com, leg de situatie uit of verwijs naar dit topic.

Succes.

 

 

Dank je JanD,

Ik had ze al gemailed maar ik moest even mijn frustratie kwijt.
Daarom ook hier even dat bericht geplaatst.

Nu maar zien hoe lang dit allemaal gaat duren.

 

groeten Alan

Hallo @Alan Sodenkamp even off topic, ik zou de afzender van de groepsmail ook dringend adviseren van BCC gebruik te maken en niet van CC. dit i.v.m. de privacy, niet iedereen wil zijn/haar mail geopenbaard hebben.

Nu weer on topic.

In verband met weekend en beperktere bezetting kan het iets langer duren voordat je reactie krijgt.

Succes.

 

@JanD , het is grappig dat je dat zegt want in de email die ik stuurde maar door KPN dus als abuse wordt gezien had ik inderdaad de afzender gewezen op het feit dat CC “not done” is,

Reputatie 7

Hoi @Alan Sodenkamp, welkom bij ons op het forum. Dit is iets waar Abuse je het beste bij kan helpen inderdaad, aangezien zij dit ook doen blijkbaar. Ik hoop dat het via die weg snel opgehelderd is.

Reputatie 7
Badge +24

@JanD , het is grappig dat je dat zegt want in de email die ik stuurde maar door KPN dus als abuse wordt gezien had ik inderdaad de afzender gewezen op het feit dat CC “not done” is,

Als de afzender BCC had gedaan, dan had u die andere mailadressen dus nooit gezien. En dan had u dus ook niet een reactie terug gestuurd met al die andere mailadressen in de BCC. En had u het probleem waarover dit topic gaat nooit gehad.

Hoe kwam u eigenlijk op de gedachte om al die mailadressen die u nooit had moeten zien in de BBC te plaatsen?

Even terzijde, dit is geen abnormale actie van KPN. Dit gebeurt meer en correct. Het is gewoon een simpele actie om spam te voorkomen.  

Reputatie 7
Badge +24

Even terzijde, dit is geen abnormale actie van KPN. Dit gebeurt meer en correct. Het is gewoon een simpele actie om spam te voorkomen.  

Inderdaad. Mail versturen aan een grote groep mensen via CC of BCC is eigenlijk gewoon geschiedenis. Het kan eigenlijk niet meer vanwege allerlei anti-spam regels.