Beantwoord

Het e mailadres bij nieuwsbrieven is niet het zelfde ingesteld als op mijn KPN.

  • 14 August 2020
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Mijn e mailadres bij nieuwsbrieven is niet het zelfde ingesteld als op mijn KPN.

Het getoonde e mailadres bij nieuwsbrieven komt te vervallen.

Hoe kan dit aangepast worden?

 

Bij voorbaad dank.

icon

Beste antwoord door WMG-N 14 August 2020, 16:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Heel simpel. Geef (per email, per telefoon, …… ) aan de uitgevers van deze nieuwsbrieven door dat deze brieven naar een ander emailadres moeten worden gestuurd.

Reputatie 7
Badge +10

Wat ook helpt is het volgende: Je kunt een “afwezigheids melding” aanmaken voor jouw KPN emailadressen. Daarin zeg je dan dat het huidige emailadres komt te vervallen en dat men dus naar een ander emailadres moeten mailen. Kijk bij de instellingen op de KPN webmail.

Hallo @Deprinze , bij de nieuwsbrieven die op een verkeerd adres binnenkomen kun je onderaan altijd klikken op ‘afmelden’.

Daarna kun je je met je goede emailadres bij de betreffende aanbieder weer aanmelden voor de nieuwsbrief.

 

Reageer