Beantwoord

Verplaatsen van een e-mail adres

  • 23 March 2019
  • 4 reacties
  • 154 keer bekeken

Ik wil graag een e-mailadres verplaatsen zonder 'gehinderd' te worden door de 3 maanden reservering. Het e-mailadres moet namelijk zo kort mogelijk onbeschikbaar zijn voor gebruik. Ik weet dat het kan, maar ik heb daar 'admin' ondersteuning bij nodig.

Bedankt vast voor reactie.

Oskar Nauman
icon

Beste antwoord door Susan_ 24 March 2019, 11:06

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Oskar, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Je kan inderdaad niet zelf e-mailadressen verplaatsen, maar wij kunnen je hier wel bij helpen. In dit geval ik 😉 Mijn vraag allereerst is, gaat het om een alias of hoofd e-mailaccount? En daarnaast, vallen de mailadressen onder hetzelfde klantnummer? Dat is ook nog belangrijk om te weten. Zou je de e-mailadressen kunnen doorgeven middels een privébericht? Geef dan even aan om welke e-mailadressen het gaat, en waar ze moeten komen te staan. Verder zie ik je Forum profiel graag aangevuld met naam, postcode + huisnummer en klantnummer!
Goedemorgen Susan,

Ik heb mijn profiel aangevuld en je via een privebericht het e-mailadres doorgegeven. Het gaat om het verplaatsen van een e-mailadres binnen hetzelfde klantnummer.
Reputatie 7
Badge +21
@OzzTheBoss dankjewel! Ik mis nog één belangrijk iets. Namelijk, welk e-mailadres moet verplaatst worden? 🙂 Zou je dat nog willen doorgeven?
Reputatie 7
Badge +21
Via een privébericht zijn de mailadressen doorgegeven en is het inmiddels verplaatst 😄

Reageer