Beantwoord

HetNet-abonnement opzeggen

• 30 september 2018
  • 6 reacties
  • 509 keer bekeken

Beste moderators,

Ik zou graag mijn HetNet-abonnement willen opzeggen. Hoe doe ik dat? Kunnen jullie mij helpen?

Groeten Chris
icon

Beste antwoord door Vikash 3 oktober 2018, 15:13

Goedemiddag @Chris uit Zeist. Welkom op het Forum. Je kan een E-mail only abonnement opzeggen door dit opzegformulier in te vullen. Kies in stap 1 voor overige abonnementen en vervolgens voor E-mail Only. Vul je gegevens in bij stap 2 en 3. Controleer de gegevens in stap 4 en klik op [versturen]. Je kan ook bellen met onze klantenservice op het nummer 0800 0402. We zijn van 08:00 tot 23:00 uur bereikbaar.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @Chris uit Zeist. Welkom op het Forum. Je kan een E-mail only abonnement opzeggen door dit opzegformulier in te vullen. Kies in stap 1 voor overige abonnementen en vervolgens voor E-mail Only. Vul je gegevens in bij stap 2 en 3. Controleer de gegevens in stap 4 en klik op [versturen]. Je kan ook bellen met onze klantenservice op het nummer 0800 0402. We zijn van 08:00 tot 23:00 uur bereikbaar.
Reputatie 7
Badge +17
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!
Ik was blij met het antwoord, maar heb na het versturen van het opzegformulier geen enkele terugkoppeling ontvangen dat het verzoek is aangekomen en wordt verwerkt.
Ik kon in het opzegformulier niet aangeven dat het om een HetNet-emailadres ging of om welk account. Ik moet nu maar hopen dat het op basis van een ingevuld IBAN-nummer allemaal goed gaat komen..
Hoe weet ik nu of het gelukt is?

Groeten Chris
Reputatie 7
Badge +17
Wat vreemd dat er geen bevestiging is verstuurd Chris. In dit geval lijkt het mij verstandig om dan toch te bellen met het nummer 0800 0402. Zij zullen je dan doorverbinden met de juiste afdeling en het e-mail adres gelijk opzeggen. Laat je mij weten of het gelukt is?
Beste Vikash,
Ik heb op 10-10-2018 een bevestiging ontvangen dat het HetNet-emailadres wordt beëindigd per 1 november 2018. Ik ben erg blij. Dank voor de hulp.
Groeten Chris
Reputatie 7
Badge +17
Goed om te lezen dat het gelukt is! Graag gedaan😉

Reageer